Monday, April 21, 2008

Saida - Bila Bunga-bunga Berguguran


Saida tersingkir di konsert ke-5 (AF6) dengan nyanyian lagu Bila Bunga-bunga Berguguran nyanyian asal Fauziah Dato Ahmad Daud.

adeihh laaa....
siyes, feeling mmg dah besh.
baju dah masuk sume...mmg kena...cantek giller
lagu pun sedap...syahdu aje..


tapi apsal laaa mulut tue susah sangat nak bukak besar....
adeihh saida....
masalah sebutan...sebutan....sebutan....!!~

papeun CT lupe nak undi kot...iskkk...
takpe laa...nak pergi jauh x leh...orang pun asik kutuk je...

anyway, aku puas hati Saida sampai tahap nie...
sangat cool...dan nampak sangat dia disayangi bebdk lain...
Nadia ngan Stacy sampai nangis....

teringin gak nak jumpe dia kat luar...
adik dia dah dapat jumpe salam cium pipi...
kakak dia coming soon....huhu...

So ranking performance saida bagi aku..

1. Dokter Cinta
2. Sepi Sekuntum Mawar Merah
3. Bila Bunga Berguguran
4. Terlalu Cinta
5. Hati Kama


Saida...good luck for you kat luar sana...i love you...!!~


credit to: sharimie

credit to: mrmanger





++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy