Friday, April 18, 2008

Practical - Day 3

Hari ketiga sume staff bahagian sales tak keje. TM ade buat SME Business Exhibition & Seminar kat Berjaya Times Square.

Aku pegi ngan mak aku. Jangan tak percaya kitorang adalah orang pertama yang daftar (001). So, early bird dapat pendrive - mak aku amik pendrive tue. Memang rezeki dia hari tue.

Ermm..takde laa best bagai SME BES nie. Quite okey laa. Acara abes kul 2.00 aku tak balik office pun sebab kalo balik bukannye ade keje pun.

Hanging around kat Times Square - hajat nak beli seluar slack untuk keje tapi takde yang berkenan di hati. Balik tue KL dilanda banjir. Sian mak aku ke hulu kehilir nak tahan taxi. Akhirnya kitorang beratur naik taxi yang pakai coupon tue. Haa...kena RM 9.00. Tapi tak kisah laa asalkan sampai umah.


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy