Saturday, April 19, 2008

How to download from imeem

and1. g kat imeem - search song
2. sampai kat page tue - click dekat share



3. then choose - link or embed this song - copy url

4. pegi website nie:
http://www.file2hd.com/
5. letak url dlm ruang kosong tue - click kat segala yang ditandakan merah


6. kalau nak convert ke mp3 or etc....masuk website nie: http://media-convert.com/convert/

7. yeaaa...siap!! leh dengar lagu tue...



p/s: nampak cam banyak step tapi senang aje...chaiyyokk!~


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy