Monday, November 14, 2011

Happy 18th Birthday Amirul!~

Semalam birthday Amirul - adik aku yang last. Umur dia dah 18 tahun. Kitorang satu family celebrate 12hb sebab 13hb abang keje & amirul pun ada kerja kena setel kat U mana tah. Lupa pulak.

So, kitorang pegi makan kat Saba' Restaurant. Our favourite place. Kenyang dan berbaloi! Takde nak cerita banyak. Let the pics do the talking. =)


Adam promote Saba nampak


Sofea yang good girl hari tu, tak lari-lari



Adam bacakan doa makan

Nasi arab + roasted chicken


Birthday cake - aku suka yang cake sponge ni. Sedih sekarang takde orang nak present bagi cake ni kalau tiba birthday. Kak syida kata next year dia nak buat untuk birthday aku!


Tiap kali gambar aku mesti selebet. sabar je la.


Abang yang masih tersenyum walaupun rumah baru dilanda banjir + Hp rosak


Nenek & cucu

Kak Syida & Sofea




Daddy's girl

Adam tersandar kekenyangan


Aki & Abang setelah dipaksa senyum





Perfect picture aite!

Happy Birthday Adik!~ Semoga menjadi anak yang soleh & taat pada ibu bapa. Semoga mendapat segala yang terbaik dalam hidup dunia & akhirat. Amin.



++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy