Saturday, February 25, 2006

hOme swEet hOme!!

holla!! i’m back in kl now..but then i’ve got to go back to mdzm this sunday..aiyyokk..malas nyer.. anyway, rase lega sket dpt blk umah..ilang tension & i’m happy sket =) dpt tido yg cukup, mkn sedap coz mak masak & x yah susah2 ati..esok rasenyer cam nk g kuar jenjalan..tp tatau lg nk g mane..asgmnt bcom da siap tggl asgmt agama & law..dua2 pun tgh work in progress..cewahh..

papepun b4 terlupe me nk say thank byk2 sahabat baik..Noor Erati for supporting me..thank you et..kata2 et tue beri perangsang kat amy utk jalani hidup dgn lebih baik…kdg2 bila dlm kesusahan kite terlupa segala mcm nikmat yg kita dpt..terlupa dengan yg diATAS..walhal DIA sentiasa bersama kita dlm susah mahupun senang..kadang2 tue kita mohon kat DIA tp kita x sabar..nk bantuan DIA dengan segera..emosi mengawal akal lantas kita x dpt berfikir dgn waras.. masalah2 yg aku hadapi buat aku sedar yg manusia takde yg sempurna..so, aku harus menerima semua perlakuan dan perwatakan mereka..after all, that’s what makes we all different…cuma kekadang tue bila kesabaran melewati tahap yg sepatutnya terus kita jd x bape normal..almaklumlah..kita nie pun manusia biasa.. hopefully aku dpt teruskan idup dengan lebih baik & nikmati hidup ini dengan gembira…

adios..good nite!


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy