Thursday, January 12, 2006

nTahler..

as’kum..rase nye x terlambat lg utk aku ucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kpd semua umat islam yg meraikan hari mulia ini..harapnye hari yg korang lalui hari ini berjalan dengan lancar..hari nie first time solat sunat aidiladha..hehe..terukkan perangai..tp x terlambat lg rasenye utk berubah kpd sesuatu yg baik..”Perkara yang baik x akan terlewat utk seseorang..cume antara kita sedar atau tidak..”

well..ari nie aku sempat habis baca sebuah novel..actually da lame x bace novel..bkn ape x sempat..sem nie w/pun nmpk rileks tp byk keje sebenarnye.. okey, back to the novel..quite interesting jugak sebenarnye novel tue..writer dia pun cam org br je..x bape familiar lg..tajuk dia RINDU DI KALBU..hmm..kalo rajin baca lah novel nie..sometimes bile bacenovel nie boleh buat kita jadi gler..haha..yelah..mane x nyer..kekdg lps bace tue mesti terberangan =p hampeh tul..

erm..sejak duk umah nie aku ade satu tabiat huduh..iaitu ske berangan2 sambil tdo dan mendengar mp3..huhu..hampeh betul..disebabkan perangai huduh aku tue byk assgmnt aku terbengkalai..camne nie..exam mid sem da nak dekat..dgn presentationnye lg..project lagi..uwaa..byknye keje..nyampah arr..

i think i should change my attitude..lg beberapa ari aku nk masuk 20 taun..takkan perangai still nk mcm kanak2..but hey, it is easier said than done kan..huhu..tp pape pun harap nye aku dapat berubah kpd sesuatu yg lebih baik dan mematangkan aku..insyaAllah..

okey..i think that’s all for now..it’s my bedtime..goodnite & wassalam..


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy