Monday, January 2, 2006

Happy 2006 !!

kebaboom!! huhu..happy new year sume..mesti korang sume tgh syok sambut new year kan..aku cam biasa arr..lps nengok concert (tp kat tv je laa) pastu terus online internet..parents aku awal2 agi da zzZZzz..da bosan nengok firework kat depan umah kitorang nie..hehe..adik aku ngah nengok bola..menyampah betul..ade ke tgh nak celebrate new year tgk bola..poyo sungguh..bengang tul x dpt send msg kat member2 nak wish epi new year..almaklumlah..line bz agaknye..x leh nak menyelit langsung..

wokey..azam taun baru ape..hehe..terus terang aku bgtau aku x pernah berazam ikut tahun..tatau nape..aku azam ikut ske ati aku je..papepun aku harap azam2 korang yang lepas dan akan datang nie tercapai..insyaAllah..

anyway, new year pun new year gak..aku nie ngah pening pale byk tul asgmnt nak kena siapkan. law..bcom..mktg..masb.. uwaa..banyaknyer.. baru siapkan islb aje. aduii..nak kena struggle siapkan mende2 nie sume..chaiyyok amy!!!

btw..tmrw kalo x de aral melintang i’m going to watch Peterpan Concert!! free ticket from ma cousin..huhu..Thanks ya! Hopefully esok x hujan..anyway..concert taun nie x gempak langsung arr..buhsan ya amat!! erk..ct pun takde..mane dia g ehh..

hmm..okey laa..i think dat’s all for now..adios!


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy