Monday, January 2, 2006

1 januari 2006

hello..!! kali nie nak citer psl bende2 yg berlaku pd tarikh keramat 1 januari 2006..huhu..actually ari nie my big bro 2nd anniversary..so..Happy Annyversary to him & his beloved wife..and also congrats coz nk dpt 2nd baby..huhu..bang..nk baby girl plak laa yek..akak x de geng laa.. =p

tgh hari td ade kenduri kat umah my uncle..tp kitorang satu family dtg lewat sket dlm kul 3..tue pun kire okey coz da x ramai..tp petang td ujan turun lebat sangat..oh my God! camner ngan peterpan malam nie..ayah cam x bagi pegi je coz mmg lebat gler hujan..nak tanak aku berserah aje pd takdir..huhu..my cousin keep on calling asking me wheter i wanna go or not..hati cam nak pegi tp keadaan cam x membenarkan.. aiyyokk..sedeynya..sebenarnye bkn nak sangat pun nengok peterpan tue..cume da lame gler x kuar ngan kazen2..so, inilah satu2 nye mase yg dpt aku korbankan utk bersama2 kazen2 aku..at last..tanpa berpikir aku pun ckp ngan ayah “okey ayah..akak nk g”..and ayah pun membenarkan..hehe..

on da way to the stadium, jalan sesak gler..setelah menghadapi pelbagai rintangan (payung ade 1 aje tp ade 7 org yg nk kena payungkan) kitorang berjaya gak sampai kul 8 tepat..thanks kat makcik yg baik ati tunjukkan kitorang tmpt msk stadium tanpa beratur panjang..i luv u makcik..huhu..tp yg bengongnye org x ramai pun..rase cam suku stadium tue aje..rase2 nye lah kan kalo aku bwk sume student uniten pun muat lg kot..and lg satu concert start kul 9.30..lewat 1 jam setengah..

persembahan dimulakan ngan artis undangan kump pretty ugly..tp x bape best..then followed by GSC..yg nie mmg gempak gler..happening bangat..and then..PeTeRpAn..!! actually bkn sume lg diorang aku hafal..tp bley lyn laa gak..hehe..sume pun karaoke kuat2..for ure info kitorang nengok concert dalam ujan..tp aku nasib baik arr dpt duduk bwh roof..w/pun x dpt nengok dekat2 si ariel tue aku x kisah pun..drpd bersesak ngan mamat2 indon yg ~ aiyyok ~ geli arr…bukak2 bj tayang badan yg x bape nk hensem tue..baiklah aku duduk kat atas tue..rileks sket..

tp concert nie x bape nk gempak..coz peterpan nyanyi lagu sket aje..rasenye x sampai 17 yg diorang canangkan..erk..diorang jemput too phat gak..tp lupe nyanyi dlm lagu ape..ending concert pun bengong..as a conclusion..concert nie kalo x pegi pun x pe..x rugi pape pun..aku nie pun se’baik arr dpt tiket free..kalo x malas agaknye nk pegi..

okey..ckp sampai sini aje rasenyer..actually br lps abes wat case study law..tue yg rehat2kan pale otak type blog nie..waa..tmrw nk kena balik mdzm..malasnyer saye..adios all..nite!

nota kaki –> Ariel ensem bangat dengan t-shirt putih dia tue..uwaa..!!


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy