Friday, June 25, 2010

Arrivederci to drama queen Italia (◕‿-)

Itali kalah 3-2 dengan Slovakia.
Seriously, game kali nie macam ape je.
Both team very the drama queen..
Drama jatuh golek-golek je memanjang..
Kalo kire betul-betul mau lebih 20 kali diorang main jatuh-jatuh kat padang tue. Memang bazir masa & tenaga betul laa..





Game langsung tak smooth..
Formation sume tak cun..berterabur..
Defend itali lagi laa..hampeh gila tahap gaban.


From Hero



To Zero


Dah last minute baru nak berkobar kejar bola..
Ape kes? Takde maknanye nak nangis-nangis..
Dah ko main cam ayam tak makan pagi camtue laa jadinya..
Duk berdrama bagai..Rasakan penangannya...huhu

Anyway, congrats to Slovakia..
Akhirnya dapat jugak menggembirakan hati fans korang..
Cayalahhh...

Goal sumbangan ikhlas dari:-

Robert Vittek (minit ke 25 & 73)





K. Kopunek (minit ke 89)




Tapi aku paling suke pengadil dia laa..
Tak berat sebelah langsung..Memang cool (^_^)



pictures courtesy from: Fifa.com
++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy