Wednesday, June 23, 2010

Apek!, Kasi bukak ini Dooliann...!!!

Tajuk diberi oleh Encik Rohizat =)

huhu..kelmarin dapat makan durian ngan officemate sume kat Mentakab.
Jauh tue merantau semata-mata nak makan durian..

Thanx to Ainzed & Kak Salmi kerana sudi menumpangkan kami yang tak mempunyai kenderaan ini..uhukk..uhukkk..

Anyway, kitorang makan tak banyak pun. Dalam 3 ke 4 biji camtu. Se'baek durian tue besar-besar. Kitorang makan durian 101. Memang masyukkk... Sedap sangat.

Tapi sebab first time makan ramai-ramai jadik diorang macam segan-segan plak nak melahap. Aku plak ingat diorang tak suka makan durian kat situ. Yelah kan..duk melantak kat gerai tepi jalan tue mane la tau diorang rasa tak best.

Alih-alih bila balik Amir kata macam nak tambah je tapi segan. Ruginyaaa...mati-mati aku ingat diorang tamau makan lagi..rupanya malu..cehhh..







Tapi aku betul-betul tak puas makan durian tue. Rasa tak cukup sesangat..iskk.. Aku ingat Jumaat or Sabtu nie nak pi makan durian ngan family laa kat Muar.

Waaaa..tak sabarnya..mesti best kann (^_^)/
++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy