Tuesday, October 14, 2008

Saranghaeyo Dizzy BoA!

semalam kebosanan melanda dan memandangkan aku pun dah lama tak godek Photoshop, maka semalam aku telah buat 3 artwork. Nampak simple tapi bagi beginner macam aku nie ambil masa yang lama jugak laa...

artwork pertama....kalau korang pening tengok artwork nie...
aku pun pening jugak...hahaha....
artwork mendera mata dan minda namanye....



artwork kedua - aku gunakan gambar BoA...

Okey, nie gambar asal...




aku edit dekat photoshop..ingatkan nak buat ala-ala cover album laa...hihi



lepas tue aku edit gune Nik Software..
Name effect nie Cross Balance



Yang nie Effect Duplex



Nie Effect Ink




Last skali pic nie aku amik drpd drama Alone In Love..
Aku namakan artwork nie Saranghaeyo! (I Love You)


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy