Sunday, October 26, 2008

Imaen & Hlovate


yeay..baru beli novel semalam. tiba-tiba je tergerak hati nak beli novel karya Imaen. So, aku sambar 2 novel dia bertajuk Labyrinth dan Rhapsody Bohemian. Actually aku dah pernah baca satu karya dia yang bertajuk Vendetta. Agak memuaskan laa jugak. Alang-alang dah baca satu baik aku terus beli sume karya dia kan... Aku beli novel nie kat Minerva yang kecik tue. Best sangat ade discount 20%. Lenkali beli novel kat situ je laa kan. Jimat sket duit.


Jadinya sekarang nie aku ade 3 buah novel tak baca lagi. Sayang pulak nak baca novel Tunas by Hlovate tue padahal dah lame dah beli...yelaa..entah bila agaknya dia nak keluarkan buku baru lagi...nanti aku merindu...hehe..ntah ape-ape je laa aku nie. Tengok laa bila-bila masa aku kena sampuk ngan hantu novel baru aku baca agaknya..huhu!



++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy