Monday, September 8, 2008

Sisters



Boring eh takde adik beradik pompuan..Aku memang teringin sangat nak ade kakak. Boleh borak-borak...bleh gaduh2..bleh share problem & berita2 gembira...Seriously, aku jeles sangat dengan kawan2 aku yang rapat giller ngan kakak diorang. Pergi shopping same2..makan same2..eiiii...mmg jeles betul...

Bukan aku tak bersyukur ade abang and 2 orang adik lelaki. Aku bersyukur sangat. Abang aku baik walaupun time kecik2 kitorang ske gaduh & wrestling bagai. uhh...aku ingat lagi kalo aku gaduh ngan abang aku dia ske cengkam tangan aku gune kuku dia sampai berbekas..iskk...kijam sungguh laaa...tapi bile dah besar masing2 dah tak gaduh. dah jadik baik..hehe..abang pun dah kawen..sibuk ngan keje lagik....so, takleh luang banyak masa ngan adik beradik..Adik2 lelaki aku pun okey..tapi kengkadang ske buat darah aku menyirap cam air sirap...eeiiii....sabar aje laaa...budak2 tengah nak naik kan..

Tapi ada masa aku rasa sunyi sangat. kalau ada kakak bleh citer2 kan...tengok cite korea same2..takpun bile malam layan cite hantu same2...nanti bile dah dewasa..or dah tua..ade jugak tempat nak mengadu..nak share ape 2laa yg dirasakan perlu dishare...bleh pegi melancong same-same...waaaa...cam besh ade adik beradik pompuan nie...tapi takde rezeki aku nak ade adik beradik pompuan kan...takkan nak paksa mak aku pregnant lagik..aiyyookkkk...memang kejam laaa...aku ingat lagi dulu aku skolah menengah mmg aku rajin suh mak aku bagi aku adik pompuan...ape ke yg aku pikir time tue..suke suki aku aje...hehehe..hampeh..mesti mak aku pening giller time tue layan aku yg suke merepek..


anyway, w/pun takde adik beradik pompuan aku ade sorang anak buah pompuan...tapi dia pun ganaz gaks cam aku..tak men masak2..barbie doll sume tue...jenis tak makan saman....iskk...tapi dia cute giller...takpe laa...anak buah pun anak buah laaa...asalkan pompuan.. =p

++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy