Wednesday, January 28, 2009

Permulaan

Bismillahirrahmanirrahim...


Permulaan...
atau dalam bahasa Inggeris disebut sebagai new beginning.

Apa yang bermula?


Macam-macam perkara yang bermula dan insyaAllah setiap satu daripadanya pasti akan menemui pengakhiran masing-masing.

Jadi, apa yang aku nak sampaikan sebenarnye nie?

hehe..

Simple aje.

Pada tarikh bersejarah ini sebenarnye telah bermulanya kelahiran aku didunia nie. Dah bertambah pun umur setahun. Harapnya makin matang dalam menempuhi liku-liku kehidupan. Tabah menerima ujian dan dugaan dari Yang Maha Esa. Lebih rajin dan tekun menunaikan perintahNya dan meninggalkan perkara yang mungkar.

Apapun, terima kasih aku ucapkan kepada insan-insan yang masih sudi
mengingati tarikh lahir aku.

Terima kasih:

Noor Malia
Tengku Nilam
Seroja a.k.a Qistina Amani
Halimatus Saadiah
Abang Ahpek (Happy BesTdaY jugak!)
Nabielah a.k.a bini popeye
mee_maggie
Aamoi
Fadiah

Birthday Card dari member Cari Forum.

dari aamoi - mod yang baik ati..*wink2*


dari mee maggie - yang sangat kreatif!~








++ Live.Life.Cool ++

1 comments:

Anonymous said...

salam..saya nak tanye..tengku nilam tu kawan awk ke?

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy