Thursday, June 29, 2006

Countdown (2 days to go)

diam tak diam lg 2 ari aje aku nk balik Uniten…rase sayang plak nk tggalkan umah especially family aku laa…musti rindu bangat kat diorang nnti…kalo mengikut planning yg aku buat..ari sabtu nie aku blk sane…family aku antar…na plak dgr cite dia blk ari jumaat coz makcik dia ade class ari Sabtu tue..yg lg sorang member aku Un plak da terdampar kat muadzam tue sejak 19hb lg..dia jd facilitator tue yg kena g awal…fadh plak x tau lg blk ari ape..

mengikut ejen perisik aku Jonet P.I (un laa..huhu) kat muadzam tu da ade kemajuan & pembaharuan…yg plg best skali katenye da ade 7 eleven kat sane…deret2 kedai Wawa… abeslaa pasni sure penuh 7e tue..bankrupt gak Abadi..haha…coming soon dengarnye KFC plak.. amboi2….makin meriah plak mdzm nie..baru laa gempak….

erm..3 bulan duk kat umah nie aku jd addict giller kat internet…tdo pun sampai kul 4 pg..then lepas Subuh tdo balik sampai kul 3 ptg…issyy…anak dara ape macam nie..sure x laku nyer… =p tp nk wat camane kan.. boring giler kalo x wat pape..korang pun sure boring kalo time cuti x wat pape kan..kan…

before nie aku ade msk english class kat British Council…tp 14 jun ari tue da abes plak class tue..so, terkontang-kanting laa aku kat umah nie..terpakse melepakkan diri dengan menonton tv..vcd..dgr mp3…men internet…download itu..download ini..berforum..makan dan tdo saje…..nk masak x reti……hmmm…tp yg pasti w/pun aku asik mkn & tido aku ttp dpt mengekalkan berat badan aku yg seimbang..huhu…seronotnye…

okey..ari tue aku ade bgtau nk cantikkan blog aku nie..tp x bape reti laa function2 kat wordpress nie…tgh mencarik2 sapekah gerangan yg sudi tlg aku wat mende2 alah nie…tp simple cam nie pun okey gak kan..xde laa serabut bagai…cume ingat nk tambah calendar ngan jam ke…baru laa nmpk cam lengkap sket..

ohh..lupe plak..esok last day aku ganti pose..~ye~ye~….best2…nnti kat uniten x yah nk pk2 psl ganti pose nie..sume da settle..korang camner..da ganti ke blm..kalo blm baik ganti cepat2.. ye laa pose taun nie kalo x silap aku bln 9…takut2 x sempat nnti…

alrite..ari nie nk tdo awal sket..esok sambung lg…InsyaAllah…so, goodnite all…

Adios!!


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy