Tuesday, May 24, 2005

Mr. Ghazi

okey..ari nie nak citer sket pasal mende bodoh yg aku da buat time cuti ari tuh..nak dijadikan cerita celcom kan after 12 mid nite dia bg sms free..so, aku..un ngan nabielah da terover excited…hepi bangat laa konon2nyer..pastu kitorang men tuka2 number phone..sronok gak..men kacau2 org..hehe..tp akhirnye terkantoi gaks..adeiihh..tue laa..sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga..mcm tue laa jadik kat aku..so, skang nie tajuk utama nye adlh encik ghazi…encik ghazi pun da tau kan yg sy nie member nabielah..i’m really2 sorry..da x tau nak ckp camaner lg..sy tau awk kate awk x marah..tp ntah le..rase bodoh sgt..lg satu rase serba salah sgt kat nabielah..coz dia kate awk sebenarnye marah kat dia coz awk x reply msg dia tuh..erm..psl sy sume pun da jadik ntah ape2 ntah..papepun kat sini sy nak mintak maaf secara terbuka kat awk..hope da x marah lagi..and 4 nabielah..sori yek..lenkali aku x nak men lagi camtu..haru..ko jgn marah kat aku key..(”,) so..nielah mende bodoh yg aku dah buat..tp aku dah insaf da..

buat encik ghazi..jgn pernah berputus asa untuk mencari cinta..bkn semua insan didunia ini dikurniai perasaan indah itu…maka beruntunglah bg sekalian makhluk yg pernah dan sedang merasa rasa cinta itu..jgn jadi seperti segelintir manusia yg masih mencari apa ertinya cinta..apa perlunya cinta dan untuk apa dicintai & mencintai…sy doakan yang terbaik untuk awak..!!


++ Live.Life.Cool ++

0 comments:

 

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Love Purple and Maroon. Meluah kata kadang tidak semudah yang difikirkan. Pabila berbicara, banyak hati yang perlu dijaga sehingga ada kalanya kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri. Terkadang bila ingin meluah, lidah kelu untuk melontar butir kata. Gembira, marah, merajuk, suka, duka semuanya dipendam. Keterbatasan emosi membuat kita kerap menyimpan rasa dalam hati. Lantas ruang kecil ini aku jadikan satu medium untuk aku meluah rasa dan idea. Bahkan aku harap agar setiap emosi yang mewarnai diri ini akan menjadikan hidup aku lebih bermakna untuk aku kenangi sebagai kisah klasik yang indah.

Sofie's Mind Copyright ©. Designed by Whitey Mommy